Ako prebieha uzavretie zmluvy

Ako sa poistiť online ?

Objednávkový formulár má iba pár krokov:

1. Zadanie údajov a súhlas so spracovaním osobných údajov

  • Zadáte veľkosť nehnuteľnosti v m2 , vyberiete si oblasť, kde sa nehnuteľnosť nachádza a systém automaticky vypočíta výšku poistky a poistných súm (ak vám nevyhovujú, môžete si ich upraviť).

  • Ponúkneme vám tri varianty poistenia . Sami si vyberiete ten, ktorý vám bude najviac vyhovovať.

  • Zadáte všetky potrebné údaje do zmluvy.

2. Potvrdenie údajov v zmluve a súhlas s poistnými podmienkami.

3. Výber spôsobu platby a platba

  • Vyberiete si, ako zaplatíte. Môžete si zvoliť platbu prostredníctvom internetového bankovníctva najväčších bánk na Slovensku (TatraPay, CardPay – platba bankovými kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club, VÚB ePlatba a Pay by Square – nový spôsob platby podľa QR kódu, môžete platiť mobilnými bankovými aplikáciami týchto bánk: Slovenská sporiteľňa, VÚB, Tatra banka, UniCredit Bank, Prima banka a ČSOB). Alebo zadáte možnosť platby neskôr a všetky údaje potrebné k platbe vám zašleme (tu je nutné zaplatiť poistné do 15 dní).

4. Zmluvy a ostatné dokumenty vám zašleme na e-mail, ktorý ste zadali vo formulári. Takisto si ich môžete stiahnuť na stránke, v časti Sumarizácia.


5. Ak máte záujem o vinkuláciu, predvyplníme vám formulár žiadosti o vinkuláciu vašimi údajmi zo zmluvy, doplníte informácie o banke, priložíte dokumenty a žiadosť odošlete do poisťovne.